This e-shop stores cookies that help it to work properly. By using our services, you agree to their use.
Aktuálny postup vrácení pre podnikateľov a právnické osoby (ďalej len „postup vrácení“) upravuje spôsob a podmienky uplatňovania námietok voči vadám tovaru zakúpeného podnikateľom alebo právnickou osobou prostredníctvom online obchodu www.oemvwshop.com od našej spoločnosti:
TSE Slovakia s.r.o., so sídlom na Fraňa Mojtu 281/18, Nitra 949 01, Slovensko
IČO: 55983600
DIČ: SK2122153649
Zaregistrovaná: na Mestskom súde v Nitre pod spisovou značkou 62337/N
Dodacia adresa: Fraňa Mojtu 281/18, Nitra 949 01, Slovensko
Telefónne číslo: +421 910 223 333
Kontaktná e-mailová adresa: info@oemvwshop.com
1.1. Predávajúci zodpovedá za to, aby bol tovar bez výrobných chýb pri prevzatí. To znamená, že tovar pri prevzatí musí spĺňať nasledujúce podmienky:
1.2. Rozdiely v odtieňoch farieb v reáli a na elektronických zobrazovacích zariadeniach nemožno považovať za vadu tovaru.
1.3. Ak je Vaša sídlo mimo Českej republiky alebo ak naša právnická vzťah obsahuje ďalší medzinárodný prvok, súhlasíte s tým, že naša vzájomná vzťah bude riadená právom Českej republiky.
2.1. Práva Kupujúceho pri nesplnení záväzkov z vady budú upravené Občianskym zákonníkom, najmä jeho ustanoveniami §§ 2099 až 2117.
2.2. Ak je vada tovaru vážnym porušením zmluvy, má Kupujúci nárok na nasledujúce práva pri nesplnení záväzkov z vady:
a) odstránenie vady dodaním nového tovaru bez akýchkoľvek chýb alebo dodaním chýbajúceho tovaru;
b) odstránenie vady opravou tovaru;
c) primeranú zľavu z kúpnej ceny; alebo
d) odstúpenie od zmluvy.
2.3. Ak je vada tovaru nevýznamným porušením zmluvy, môže si Kupujúci vyžadovať:
a) odstránenie vady; alebo
b) primeranú zľavu z kúpnej ceny.
2.4. Kupujúci je povinný informovať Predávajúceho o zvolenom spôsobe riešenia reklamácie pri oznámení vady, inak o tom rozhodne Predávajúci. Zmena výberu môže byť uskutočnená len na základe dohody s Predávajúcim.
Kupujúci môže uplatniť nárok na primeranú zľavu z kúpnej ceny iba v prípade, ak vadu nie je možné odstrániť opravou tovaru alebo dodaním nového tovaru bez vady alebo dodaním chýbajúceho tovaru.
Ak považuje Kupujúci vadu za vážne porušenie zmluvy, Predávajúci je povinný to dokázať Kupujúcemu.
Kupujúci uznáva, že pokým neuplatní svoje právo na zľavu z kúpnej ceny alebo neodstúpi od zmluvy, Predávajúci je oprávnený dodávať mu chýbajúci tovar alebo odstrániť právnu chybu (predovšetkým dodaním chýbajúcich dokumentov), na náklady Kupujúceho.
2.5. Nemožno požadovať výmenu tovaru alebo odstúpenie od zmluvy, ak Kupujúci nemôže vrátiť tovar v stave, v akom ho prijal. To neplatí, ak:
a) došlo k zmene stavu v dôsledku skúšky s cieľom identifikácie vady tovaru;
b) Kupujúci používal tovar ešte predtým, než bola zistena vada;
c) Kupujúci nezpôsobil nemožnosť vrátenia tovaru v nezmenenom stave svojím konaním alebo opomenutím; alebo
d) Kupujúci predal tovar ešte predtým, než bola zistena vada, alebo zmenil tovar v priebehu jeho bežného používania; ak sa to stalo len čiastočne, Kupujúci musí Predávajúcemu vrátiť, čo ešte môže vrátiť, a poskytnúť Predávajúcemu náhradu v rozsahu, v akom získal úžitok z používania tovaru;
3.1. Kupujúci nemá nárok na žiadne práva vyplývajúce z vadného plnenia, ak o vade vedel pred prevzatím tovaru alebo ak vadu spôsobil sám.
3.2. Kupujúci nemá nárok na práva z vadného plnenia ani v prípade, ak nepoužil autorizované servisné centrum na montáž tovaru, v dôsledku čoho bol tovar neodborne namontovaný. Kupujúci je povinný preukázať inštaláciu autorizovaným servisným centrom certifikátom o inštalácii vydaným autorizovaným servisným centrom.
3.3. Nároky vyplývajúce z odškodnenia za vady neplatia:
4.1. Kupujúci je povinný podať reklamáciu Predávajúcemu bez zbytočného odkladu, najneskôr do 48 hodín od zistenia vady. Kontaktná adresa Predávajúceho bude adresa určená na príjem reklamovaného tovaru.
4.2. Záväzný postup pri reklamácii:
4.3. Momentom podania reklamácie je okamih, keď boli reklamované veci doručené Predávajúcemu.
4.4. Kupujúci nemá nárok na náhradu rozumných nákladov vynaložených na uplatnenie reklamácie.
Tento súčasný Postup reklamácie pre podnikateľov a právnické osoby platí a je účinný od 01. 08. 2023