Všeobecné obchodné podmienky
Všeobecné obchodné podmienky pre spotrebiteľov
Na zmluvy uzatvorené prostredníctvom internetového obchodu oemvwshop umiestneného na webovom rozhraní www.oemvwshop.com sa vzťahujú tieto všeobecné obchodné podmienky pre spotrebiteľov (ďalej len „ obchodné podmienky “). (ďalej len „ webové rozhranie “) medzi
naša spoločnosť:
TSE Slovakia s.r.o. so sídlom Fraňa Mojtů 18, 949 01 Nitra - Slovensko
IČO č.: 55983600
Daňové identifikačné číslo č.: SK2122153649
Zapísaná: na Mestskom súde v Nitre pod sp. č. 62337/N
Adresa doručenia: Fraňa Mojtů 18, 949 01 Nitra
Telefónne číslo: +421 910 223 333
Kontaktná e-mailová adresa: info@oemvwshop.com
ako Predávajúci
a vy ako kupujúci .
1. ÚVODNÉ USTANOVENIA
1.1. Zhrnutie obsahu Obchodných podmienok
Kúpnou zmluvou sa zaväzujeme dodať Vám tovar uvedený v objednávke a Vy sa zaväzujete tovar prevziať a zaplatiť nám kúpnu cenu. Pre uzavretie zmluvy je potrebné, aby ste zadali objednávku a objednávka musí byť nami prijatá (podľa článku 2). Informácie o cenách sú uvedené v článku 3. Možné spôsoby platby a doručenia nájdete v článkoch 4 a 5. Informáciu o možnosti odstúpenia od zmluvy po prevzatí tovaru nájdete v článku 6. Reklamácie sa riadia naším Reklamačným poriadkom pre spotrebiteľov.
1.2. Je kúpna zmluva spotrebiteľskou zmluvou?
O spotrebiteľskú zmluvu ide v prípade, že ste spotrebiteľ, teda ak ste fyzická osoba a tovar kupujete mimo rámca svojej podnikateľskej činnosti alebo mimo rámec samostatného výkonu svojho povolania. V opačnom prípade nejde o spotrebiteľskú zmluvu a nevzťahuje sa na vás ochrana spotrebiteľa podľa platných právnych predpisov a podľa týchto Obchodných podmienok .
1.3. Čím sa riadia naše vzájomné práva a povinnosti?
V prvom rade ide o zmluvu, ktorá pozostáva z nasledujúcich dokumentov:
tieto Obchodné podmienky vymedzujúce naše vzájomné práva a povinnosti;
Reklamačný poriadok pre spotrebiteľov, ktorý sa bude riadiť pri reklamácii tovaru;
Zásady ochrany osobných údajov upravujúce ochranu vašich osobných údajov;
podmienkami a pokynmi uvedenými na webovom rozhraní, najmä pri uzatváraní Zmluvy;
objednávka a jej prijatie z našej strany,
a vo veciach neupravených Zmluvou sa naše vzájomné práva a povinnosti riadia českým právom, najmä týmito právnymi predpismi:
zákon č. 89/2012 Zb., Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov (ďalej len „ Občiansky zákonník “);
zákon č. 634/1992 Zb. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov (iba ak ste spotrebiteľ).
Ak sa vaše bydlisko alebo sídlo nachádza mimo Českej republiky, alebo ak náš právny vzťah obsahuje akýkoľvek iný medzinárodný prvok, súhlasíte s tým, že náš vzťah sa bude riadiť českým právom. Ak ste spotrebiteľ a právo krajiny vášho bydliska poskytuje vyššiu úroveň ochrany spotrebiteľa ako české právo, poskytuje sa vám táto vyššia úroveň ochrany.
1.4. Ako vyjadrujete svoj súhlas s Obchodnými podmienkami?
Zadaním objednávky a tiež potvrdením na webovom rozhraní potvrdzujete , že ste sa oboznámili s týmito Obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasíte.
1.5. Čo by ste ešte mali vedieť o Obchodných podmienkach?
V prípade, že niektoré ustanovenie týchto obchodných podmienok je neplatné, neúčinné alebo nepoužiteľné (alebo sa takým stane), použije sa namiesto neho ustanovenie, ktoré sa neplatnému ustanoveniu čo najviac približuje. Tým nie je dotknutá platnosť ostatných ustanovení.
Znenie Obchodných podmienok môžeme zmeniť alebo doplniť. Vaše práva a povinnosti sa vždy riadia znením obchodných podmienok, za ktorých vznikli. Zmeniť alebo doplniť Obchodné podmienky je možné len písomnou formou .
2. KÚPNA ZMLUVA
2.1. Ako uzavrieme kúpnu zmluvu?
Pre uzavretie Zmluvy je potrebné, aby ste zadali objednávku v súlade s týmito Obchodnými podmienkami a aby bola táto objednávka z našej strany akceptovaná. Upozorňujeme, že prezentácia tovaru na webovom rozhraní je informatívna a nie je z našej strany návrhom na uzavretie zmluvy v zmysle § 1732 ods. 2 Občianskeho zákonníka .
2.2. Ako zadať objednávku ?
Objednávku môžete uskutočniť vždy prostredníctvom webového rozhrania (vyplnením formulára) alebo iným spôsobom, ktorý vám umožňujeme podľa informácií vo webovom rozhraní. Objednávka musí obsahovať všetky údaje predpísané vo formulári.
Pred odoslaním objednávky cez objednávkový formulár Vám bude poskytnuté zhrnutie Vašej objednávky vrátane konečnej ceny (vrátane všetkých daní, ciel a poplatkov). V rámci tohto súhrnu máte poslednú možnosť zmeniť zadané údaje .
Záväznú objednávku môžete zadať stlačením tlačidla „odoslať objednávku“ . Údaje uvedené v záväznej objednávke považujeme za správne a úplné. Ak ich zmeníte, ihneď nás informujte telefonicky alebo e-mailom.
2.3. Môžete zrušiť alebo zmeniť už zadanú objednávku?
Objednávku, ktorú sme doteraz neakceptovali, môžete zrušiť alebo zmeniť telefonicky alebo e-mailom. Všetky nami prijaté objednávky sú záväzné. Dodatočné zrušenie alebo zmena objednávky je možná len po dohode s nami. Ak bude takto zrušená objednávka tovaru, pri ktorom nie je možné odstúpiť od Zmluvy (bližšie v článku 6), máme nárok na náhradu nákladov, ktoré nám už v súvislosti so Zmluvou vznikli.
2.4. Ako viete, že sme objednávku prijali a kedy je Zmluva uzavretá?
O prijatí objednávky Vás budeme informovať. Informácia o prijatí objednávky je odosielaná automaticky a nepredstavuje prijatie objednávky z našej strany.
Kúpna zmluva je uzavretá v momente, keď Vám bude doručené prijatie objednávky z našej strany na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli v objednávke. V prípade, že nedôjde k prijatiu akceptácie objednávky, je Zmluva uzavretá najneskôr v okamihu prevzatia objednaného tovaru.
2.5. Máte možnosť dostať Zmluvu v textovej forme?
Dokumenty tvoriace zmluvu Vám budú na Vašu žiadosť zaslané e-mailom alebo vytlačené poštou. Ak sa majú poslať poštou, môžeme vás požiadať o zaplatenie súvisiacich nákladov.
Dokumenty tvoriace zmluvu uložíme elektronicky. Zmluva nie je prístupná tretím osobám.
3. CENY
3.1. Môže sa zmeniť cena na webovom rozhraní?
V prípade, že cena uvedená pri tovare vo webovom rozhraní alebo v priebehu objednávania už nie je aktuálna, bezodkladne Vás na to upozorníme. Na prijaté objednávky však nemá vplyv zmena ceny, ktorá nastala v čase od zadania objednávky do nášho prijatia objednávky.
V prípade, že existuje úplne zjavnú technickú chybu na našej strane v cene tovaru vo webovom rozhraní alebo v priebehu objednávania, nie sme povinní dodať vám tovar za zjavne chybnú cenu z dôvodu „zjavnej zákonnosti“ nášho právnym úkonom podľa § 552 OZ alebo omylom podľa § 571 OZ.
Ceny pre zákazníkov z Európskej únie sú uvedené ako ceny vrátane DPH. Pre zákazníkov mimo Európskej únie sú ceny bez DPH.
3.2. Je možné zľavy z ceny tovaru kombinovať?
y navzájom kombinované, pokiaľ nie je na webovom rozhraní výslovne uvedené inak.
4. PLATOBNÉ PODMIENKY
4.1. Aké spôsoby platby akceptujeme?
Kúpnu cenu môžete zaplatiť najmä nasledujúcimi spôsobmi:
bezhotovostne pred dodaním tovaru online prostredníctvom platobnej karty alebo prostredníctvom platobnej brány;
bezhotovostne pred dodaním tovaru bezhotovostným prevodom na náš bankový účet (pokyny Vám budú oznámené v potvrdení objednávky).
Akékoľvek ďalšie spôsoby platby a poplatky spojené s určitými spôsobmi platby sú uvedené na webovom rozhraní .
4.2. Kedy je splatná kúpna cena?
Pri bezhotovostnej platbe pred dodaním tovaru je cena splatná do troch dní od prijatia objednávky, cena je uhradená pripísaním príslušnej čiastky na náš bankový účet. Ak neobdržíme cenu v lehote splatnosti, vyhradzujeme si právo odstúpiť od Zmluvy.
4.3. Môžeme požadovať zálohu alebo platbu vopred?
Upozorňujeme, že v súlade s § 2119 ods. 1 Občianskeho zákonníka sme oprávnení vyzvať Vás na zaplatenie celej ceny tovaru (prípadne zálohy) ešte pred odoslaním alebo odovzdaním tovaru .
4.4. Ako je to s preclením tovaru?
Všetky zásielky doručené mimo Európskej únie musia byť riadne preclené. K tovaru je vždy priložený daňový doklad s popisom tovaru a zaplatenou sumou. Colné poplatky hradí kupujúci.
Bližšie informácie o výške cla nájdete v objednávkovom formulári.
4.5. Ako vystavíme daňový doklad ?
Súhlasom s týmito Obchodnými podmienkami nám dávate súhlas na vystavenie daňového dokladu elektronickou cestou.
5. DODACIE PODMIENKY
5.1. Ako posielame tovar?
Spôsoby dodania tovaru vrátane výšky nákladov na dodanie sú uvedené na webovom rozhraní . Konkrétny spôsob doručenia tovaru si môžete zvoliť v objednávke.
Objednávka bude vždy obsahovať konečnú cenu, ktorá už zahŕňa náklady na zvolený spôsob dopravy.
5.2. Kedy Vám tovar doručíme?
Dodacia lehota tovaru vždy závisí od jeho dostupnosti a od zvoleného spôsobu dopravy a platby. Dodaciu lehotu tovaru prepravovaného externými prepravcami však nevieme ovplyvniť. V prípade problémov s dodacou dobou nás prosím kontaktujte a my sa pokúsime situáciu s prepravcom vyriešiť.
Tovar, ktorý je skladom, expedujeme spravidla do dvoch pracovných dní odo dňa pripísania platby na náš účet (pri bezhotovostnej platbe pred dodaním tovaru).
Tovar, ktorý nie je skladom, expedujeme v čo najkratšom čase. O presnom termíne Vás budeme informovať.
Dodaním tovaru podľa týchto Obchodných podmienok sa rozumie okamih, kedy je Vám tovar doručený. Ak bezdôvodne odmietnete prevziať tovar, nebude sa to považovať za nedodanie tovaru z našej strany alebo za odstúpenie od zmluvy z Vašej strany.
Vlastnícke právo k tovaru nadobudnete až zaplatením celej kúpnej ceny, najskôr však prevzatím tovaru.
5.3. Aký je postup pri prevzatí tovaru?
Pri preberaní tovaru skontrolujte neporušenosť obalu tovaru . Ak zistíte nedostatky, ihneď informujte prepravcu aj nás. Ak odmietnete prevziať zásielku s poškodeným obalom, nepovažuje sa to za bezdôvodné odmietnutie tovaru .
Od okamihu prevzatia tovaru (alebo od okamihu, keď ste boli povinný tovar prevziať, no v rozpore so Zmluvou ste tak neurobili), prechádza zodpovednosť za náhodné zničenie, poškodenie alebo stratu tovaru. vám.
5.4. Čo sa stane, ak tovar neprevezmete?
Ak je potrebné z dôvodov na Vašej strane tovar doručovať opakovane alebo iným ako dohodnutým spôsobom, ste povinný uhradiť náklady spojené s takýmto doručovaním.
V prípade, že si tovar bezdôvodne neprevezmete, máme nárok na náhradu nákladov spojených s dodaním a uskladnením tovaru, ako aj akýchkoľvek iných nákladov, ktoré nám vznikli v dôsledku neprebratia tovaru. tovar.
Ak ste už kúpnu cenu zaplatili (v prípade platby pred dodaním tovaru), sme oprávnení pristúpiť k predaju tovaru aj svojpomocne v zmysle § 2126 Občianskeho zákonníka.
6. ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY
6.1. Ako môžete odstúpiť od Zmluvy?
Ako spotrebiteľ môžete bez uvedenia dôvodu odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru ; ak je dodávka rozdelená na niekoľko častí, odo dňa prevzatia poslednej dodávky. Oznámenie o odstúpení od kúpnej zmluvy odporúčame zaslať na našu doručovaciu adresu spolu s tovarom, prípadne e-mailom a tovar bezodkladne zaslať na našu dodaciu adresu. Na odstúpenie od zmluvy je možné použiť vzorový formulár .
6.2. Aké sú dôsledky odstúpenia od Zmluvy?
Odstúpením od zmluvy sa zmluva od počiatku ruší a hľadí sa, ako keby nebola uzavretá.
Ak Vám bol spolu s tovarom poskytnutý darček s Vaším súhlasom, stráca darovacia zmluva odstúpením ktoroukoľvek zo zmluvných strán účinnosť. Darček nám musíte poslať späť spolu s vráteným tovarom.
6.3. Akým spôsobom nám vrátite tovar?
Tovar ste povinný nám vrátiť do 14 dní od odstúpenia od zmluvy na našu doručovaciu adresu, do ktorejkoľvek prevádzky alebo do nášho sídla. Tovar prosím neposielajte v režime na dobierku , nie sme povinní ho prijať, ak bude zaslaný týmto spôsobom.
K vrátenému tovaru odporúčame priložiť:
kópiu dodacieho listu, kópiu faktúry (ak bola vystavená) alebo iný doklad o kúpe tovaru;
písomné vyhlásenie o odstúpení od zmluvy (pomocou nášho formulára alebo inak) a zvolenom spôsobe vrátenia peňazí.
Nepredloženie niektorého z vyššie uvedených dokladov nebráni kladnému spracovaniu Vášho odstúpenia od Zmluvy v súlade so zákonnými podmienkami.
6.4. Kedy dostanete svoje peniaze späť?
Všetky prijaté peniaze vám vrátime do 14 dní od vášho odstúpenia od zmluvy. Upozorňujeme však, že nie sme povinní vrátiť vám peniaze skôr, ako nám vrátite tovar alebo preukážete, že ste nám tovar odoslali späť.
Okrem kúpnej ceny máte nárok aj na vrátenie nákladov na doručenie tovaru k Vám. Ak ste si však zvolili iný, ako nami ponúkaný najlacnejší spôsob dodania tovaru, vrátime Vám náklady na dodanie tovaru vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru .
Peniaze vám vrátime rovnakým spôsobom, akým sme ich prijali (pokiaľ nás do desiatich dní od odstúpenia od zmluvy nepožiadate o iný spôsob a pokiaľ vám tým nevzniknú ďalšie náklady) alebo v spôsob, akým požadujete.
Náklady spojené s odoslaním tovaru vráteného na našu adresu znášate Vy, a to aj v prípade, ak tovar nemôže byť vrátený pre svoju povahu obvyklou poštovou cestou .
6.5. Čo ak je vrátený tovar poškodený?
Tovar pri odosielaní zabaľte do vhodného obalu, aby nedošlo k jeho poškodeniu alebo zničeniu.
Ak zistíme, že Vami vrátený tovar je poškodený, opotrebovaný, znečistený či čiastočne spotrebovaný, zodpovedáte nám za toto zníženie hodnoty tovaru .
6.6. Kedy nie je možné odstúpiť od Zmluvy?
V súlade s § 1837 Občianskeho zákonníka nie je možné (okrem iného) odstúpiť od týchto zmlúv :
o dodávke tovaru, ktorý bol upravený podľa Vášho priania alebo pre Vašu osobu (vrátane tovaru špeciálne upraveného a naprogramovaného podľa VIN čísla);
o dodávke tovaru, ktorý sa rýchlo kazí, alebo tovaru, ktorý bol po dodaní nenávratne zmiešaný s iným tovarom;
o dodávke zvukovej alebo obrazovej nahrávky alebo počítačového programu, ak ste poškodili ich originálny obal;
o dodaní digitálneho obsahu, pokiaľ nebol dodaný na hmotnom nosiči a bol dodaný s vaším predchádzajúcim výslovným súhlasom pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a boli ste o tomto následku poučení.
o dodávke elektronických súčiastok a súčiastok obsahujúcich riadiace alebo obslužné jednotky, pri ktorých po inštalácii alebo pripojení nie je možné zaručiť ich celistvosť alebo funkčnosť a takéto súčiastky nie je možné vrátiť ani vymeniť.
6.7. Kedy môžeme odstúpiť od kúpnej zmluvy?
Vyhradzujeme si právo odstúpiť od zmluvy v týchto prípadoch:
v lehote splatnosti sme od vás neobdržali kúpnu cenu alebo ste neprevzali tovar;
tovar nie je možné z objektívnych príčin dodať za pôvodných obchodných podmienok (najmä z dôvodu, že tovar sa už nevyrába, dodávateľ prestal dodávať do ČR a pod.);
plnenie sa stane objektívne nemožné alebo nezákonné.
V prípade, že nastane niektorá z vyššie uvedených okolností, budeme Vás bezodkladne informovať o našom odstúpení od zmluvy.
Ak ste už kúpnu cenu úplne alebo čiastočne uhradili, vrátime vám prijatú sumu do piatich dní od odstúpenia od zmluvy, a to bezhotovostne na účet, ktorý nám na tento účel oznámite alebo z ktorého vykonal platbu.
7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNENIA
Vaše práva z chybného plnenia sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi (najmä § 1914 až 1925, 2099 až 2117 a ak ste spotrebiteľom, § 2158 až 2174 Občianskeho zákonníka). Pri uplatňovaní práv z chybného plnenia budeme postupovať podľa nášho Reklamačného poriadku pre spotrebiteľov.
8. ĎALŠIE INFORMÁCIE PRE SPOTREBITEĽOV
8.1. Aké oprávnenia máme na výkon našej činnosti?
Sme oprávnení na predaj tovaru na základe živnostenského oprávnenia. Naša činnosť nepodlieha žiadnemu inému oprávneniu.
8.2. Ako riešime reklamácie?
Prípadné reklamácie vybavujeme prostredníctvom našej kontaktnej e-mailovej adresy. Obrátiť sa môžete aj na príslušný živnostenský úrad alebo na Českú obchodnú inšpekciu.
8.3. Aké práva máte v prípade vzniku spotrebiteľského sporu?
Ak ste spotrebiteľ a vznikne medzi nami spor zo zmluvy, ktorý sa nám nepodarí vyriešiť priamo, máte právo obrátiť sa so sporom na Českú obchodnú inšpekciu (adresa: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR , Štěpánská 15, 120 00 Praha 2; webové rozhranie: www.coi.cz , www.adr.coi.cz ; +420 296 366 360) alebo na Združenie českých spotrebiteľov (adresa: Sdružení českých spotřebitelů, z. ú. Tř. Karla IV. 430, 500 02 Hradec Králové, webové rozhranie: www.konzument.cz , elektronický kontakt: spotrebitel@ regio.cz , telefón: +420 495 215 266) za účelom riešenia spotrebiteľského sporu mimo súd. Toto právo môžete uplatniť najneskôr do 1 roka odo dňa, keď ste u nás prvýkrát uplatnili právo, ktoré je predmetom tohto spotrebiteľského sporu.
Na podanie sťažnosti na tovar alebo služby, ktoré ste si u nás zakúpili, a na nájdenie subjektu alternatívneho riešenia sporov môžete využiť aj online platformu zriadenú Európskou komisiou na adrese: http://ec. europa.eu/consumers/odr/.
9. REGISTRÁCIA NA WEBOVOM ROZHRANÍ
9.1. Ako sa môžete zaregistrovať na webovom rozhraní?
Registráciou prostredníctvom registračného formulára umiestneného na webovom rozhraní vzniká užívateľský účet. Prístupové údaje k používateľskému účtu uchovávajte v tajnosti. Nenesieme zodpovednosť za prípadné zneužitie používateľského účtu treťou osobou .
Údaje poskytnuté pri registrácii musia byť pravdivé a úplné. Účet, ktorý bol vytvorený s použitím nepravdivých alebo neúplných informácií, môžeme zrušiť bez akejkoľvek kompenzácie . V prípade akýchkoľvek zmien vo Vašich údajoch Vám odporúčame, aby ste ich bezodkladne upravili vo svojom užívateľskom účte.
9.2. Aký je účel používateľského účtu ?
Prostredníctvom svojho užívateľského účtu môžete predovšetkým objednávať tovar, sledovať objednávky a spravovať údaje o svojom užívateľskom účte. Akékoľvek doplnkové funkcie používateľského účtu sú vždy uvedené na webovom rozhraní.
9.3. Kedy môžeme zrušiť váš používateľský účet?
Berte, prosím, na vedomie, že máme právo zrušiť Váš užívateľský účet bez akejkoľvek náhrady, ak prostredníctvom Vášho účtu dôjde k porušovaniu dobrých mravov, platných právnych predpisov alebo týchto Obchodných podmienok.
10. OCHRANA AUTORSKÝCH PRÁV, ZODPOVEDNOSŤ A POUŽÍVANIE WEBOVÉHO ROZHRANIA
10.1. Je obsah webovej stránky chránený autorským právom?
Obsah webových stránok umiestnených na webovom rozhraní (texty vrátane Obchodných podmienok, fotografie, obrázky, logá, softvér a iné) je chránený našim autorským právom alebo právami iných osôb. Obsah nesmiete upravovať, kopírovať, reprodukovať, distribuovať ani používať na žiadny účel bez nášho súhlasu alebo bez súhlasu držiteľa autorských práv. Predovšetkým je zakázané bezplatne alebo za odplatu sprístupňovať fotografie a texty umiestnené na webovom rozhraní.
Názvy a označenia produktov, tovarov, služieb, firiem a spoločností môžu byť registrovanými ochrannými známkami ich príslušných vlastníkov.
10.2. Zodpovednosť a používanie webového rozhrania
Nezodpovedáme za chyby spôsobené zásahmi tretích strán do webového rozhrania alebo jeho použitím v rozpore s jeho účelom. Pri používaní webového rozhrania nesmiete používať žiadne postupy, ktoré by mohli narušiť fungovanie systému alebo neprimerane zaťažovať systém .
Ak sa pri používaní webového rozhrania dopustíte akéhokoľvek nezákonného alebo neetického konania, sme oprávnení bez akejkoľvek náhrady obmedziť, pozastaviť alebo ukončiť váš prístup na webové rozhranie. V tomto prípade ste ďalej povinný nám v plnej výške uhradiť škody, ktoré ste svojim konaním podľa tohto odseku preukázateľne spôsobili .
Upozorňujeme vás na skutočnosť, že kliknutie na určité odkazy vo webovom rozhraní môže spôsobiť opustenie webového rozhrania a presmerovanie na webové stránky tretích strán.
Tieto obchodné podmienky sú platné a účinné od 16. 8. 2023